Archief
Kerncodes:
- Informatiedocument Kwaliteitscode Rechtsbijstand
- Normenkader Module Kwaliteitsverbetering Kwaliteitscode Rechtsbijstand
- Informatiedocument Ethisch Kader Datatoepassingen
- Normenkader Module Kwaliteitsverbetering Ethisch Kader Datatoepassingen
- Informatiedocument Gedragscode Claimbehandeling
- Normenkader Module Kwaliteitsverbetering Gedragscode Claimbehandeling
- Informatiedocument Gedragscode Informatieverstrekking
- Normenkader Module Kwaliteitsverbetering Gedragscode Informatieverstrekking
- Informatiedocument Gedragscode Klachtbehandeling
- Normenkader Module Kwaliteitsverbetering Gedragscode Klachtbehandeling
- Informatiedocument Protocol Verzekeraars & Criminaliteit, PIFI en Gedragscode Persoonlijk Onderzoek
- Normenkader Module Kwaliteitsverbetering Protocol Verzekeraars & Criminaliteit, PIFI en Gedragscode Persoonlijk Onderzoek
- Informatiedocument Protocol Verzekeringskeuringen
- Informatiedocument Gedragscode Verwerking Persoonsgegevens
- Normenkader Module Kwaliteitsverbetering Gedragscode Verwerking Persoonsgegevens
Nieuwsbrieven:
- Nieuwsbrief december 2022
- Nieuwsbrief november 2022
- Nieuwsbrief oktober 2022
- Nieuwsbrief maart 2022
- Nieuwsbrief december 2021
- Nieuwsbrief oktober 2021
Organisatie:
Onderzoeksresultaten:
- Rapportage Protocol Verzekeraars & Criminaliteit, Protocol Incidentenwaarschuwingssysteem
Financiële Instellingen (PIFI) en Gedragscode Persoonlijk onderzoek - Rapportage Gedragscode Verwerking Persoonsgegevens Verzekeraars
- Rapport Self Assessment 2021
- Rapport Protocol Verzekeringskeuringen
- Rapport Self Assessment 2020