Themabijeenkomst Klachtbehandeling

Klachtbehandeling is belangrijker dan ooit

Goede klachtbehandeling verandert een negatieve ervaring in een moment van oprechte aandacht en herstel. Door klachten snel en empathisch op te pakken, voelen klanten zich gehoord en blijven ze je organisatie vertrouwen. Het voorkomt reputatieschade en laat zien dat je verantwoordelijkheid neemt. Bovendien geven klachten waardevolle inzichten die helpen je dienstverlening continu te verbeteren.

Themabijeenkomst van Stv: verdieping, inspiratie en uitwisseling

Op 4 maart 2026 hebben we het onderzoek naar de Gedragscode Klachtbehandeling afgerond. Traditiegetrouw sluit Stv deze onderzoeksronde af met een themadag. Het belooft een mooie en waardevolle bijeenkomst te worden. Met inspirerende sprekers, trainers en experts worden de belangrijkste bevindingen verdiept en vertaald naar de praktijk. Daarnaast biedt de dag volop gelegenheid om ervaringen uit te wisselen met andere professionals, zodat iedereen met nieuwe inzichten en inspiratie naar huis gaat om de klachtbehandeling binnen de sector verder te versterken. De themadag is speciaal bedoeld voor klachtbehandelaars, klachtencoördinatoren en zelfreguleringscoördinatoren.

Programma en locatie

Het definitieve programma is nog niet bekend. We werken immers nog hard aan de invulling hiervan. Maar, wat we wel weten is dit:

  • we zijn te gast bij a.s.r. in Utrecht
  • we starten aan het eind van de ochtend
  • een lunch wordt verzorgd
  • we hebben inspirerende sprekers (ook plenair)
  • we bieden interactieve break-out sessies
  • we borrelen na afloop

Aanmelden